4. února 2014

Čepice a nákrčníky do třeskutých mrazů

Myslela jsem si, že přijde zima...


...tak jsem sobě a Sýkorce ušila vybavení do třeskutých mrazů.


Nákrčníky jsou z coral fleecu: ustřihnete si obdélník 30cm dlouhý a 60cm široký (pro dospělé) a sešijete nejdříve dlouhými stranami k sobě a poté krátkými z rubu. Ponecháte pouze malý otvor na převrácení, který poté uzavřete v ruce.
Vnitřní vrstva čepice je opět z coral fleecu a vnější bavlněný úplet. Tu jsem šila tak, že jsem si změřila obvod hlavy = šířka obdélníku na čepici, výšku jsem odhadla tak aby čepice lehce vzadu padala. Pro vytvarování je v horní části ušit kříž se zaoblením. opět sešito dohromady z rubu, nechat malý otvor na převrácení a ten poté zašít v ruce. :-)

2 komentáře:

  1. To vypada super jemnoucce a ty barvicky a potisk jsou pro deti proste skvele!

    OdpovědětVymazat
  2. Pozor pozor!!! :D V té vpravo dělám frajerku já :D (jinak jemňoučké to tedy je, to jo, se zachumlat celá nejlépe)

    OdpovědětVymazat